امام جمعه لاهیجان: چه معنی می‌دهد همراه بیمار با خود پنکه ببرد؟/ آقای فرخی؛ مشکل بیمارستان پیروز را حل کنید
امام جمعه لاهیجان: چه معنی می‌دهد همراه بیمار با خود پنکه ببرد؟/ آقای فرخی؛ مشکل بیمارستان پیروز را حل کنید

امام جمعه لاهیجان گفت: متاسفانه دولت نه مدیریت دارد و نه پاسخگو می باشد. به گزارش لاهیج دیلم، حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان گفت: بیمارستان پیروز متاسفانه به صورت سمبل کاری ساخته شد و حتی یک سیستم تهویه هوا مناسب ندارد. بیماران و پرستان در فشار هستند، این چه معنی میدهد […]

امام جمعه لاهیجان گفت: متاسفانه دولت نه مدیریت دارد و نه پاسخگو می باشد.

به گزارش لاهیج دیلم، حجت الاسلام سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان گفت: بیمارستان پیروز متاسفانه به صورت سمبل کاری ساخته شد و حتی یک سیستم تهویه هوا مناسب ندارد. بیماران و پرستان در فشار هستند، این چه معنی میدهد بیمار پنکه ببرند؟

وی خطاب به نماینده شهرستان لاهیجان در مجلس گفت: آقای فرخی!!! اول مشکلات اصلی این بیمارستان را حل کنید بعدا بروید به بازگشایی دو بیمارستان دیگر رسیدگی کنید!!!، کاری را شروع نکنید که نتوانید در آینده آن را انجام دهید!

امام جمعه لاهیجان ادامه داد: پرستاران زحمت کش ما در این ایام به شدت تحت فشار بودند، حال باید در گرمای طاقت فرسای بیمارستان نیز بیشتر اذیت شوند؟

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: متاسفانه دولت نه مدیریت دارد و نه پاسخگو می باشد. برای مهار گرانی ها به چند طرح تعزیراتی مانند مجازات چند خرده فروش تکیه کردیم، در حالی که از روزی که ارز به شدت بالا رفت، قیمت ها به شدت افزایش یافت. خیلی از کالاها وابسته به واردات هستند و تاثیر خودش را در زندگی مردم میگذارد.

سلیمانی با اشاره به اینکه برخی به بهانه وحدت، در برابر این همه فساد مدیریتی سکوت میکنند، افزود:  سکوت در برابر این عدم مدیریت دولت، وحدت نیست! این چه وحدتی است که باید سکوت کرد و تاوان آن را کارگران بدهند؟

وی ادامه داد: این مدیران نالایق استعفا هم نمیدهند! شما که مدیریت بلد نیستی، غلط میکنی میایی و زندگی مردم را خراب میکنی! امیدوارم ان روزی برسد که قوه قضاییه مدیران نالایق را هم به میز محاکمه بکشاند!

سلیمانی گفت: هفته ی آینده سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه می باشد. اما من خجالت میکشم در مورد ازدواج برای جوانان صحبت کنم، واقعا با این گرانی سکه و طلا و مسکن و … اگر جوانان را بخواهم به ازدواج ترغیب کنم، خجالت میکشم! ۷ سال به بهانه برجام به غرب لبخند زدیم ولی جوانان ما با برجام هر روز افسرده تر شدند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت:  آقای قالیباف! حضرت آقا خیلی به این مجلس بها دادند و لطف کردند! لطفا شعار ندهید، مشکلات مردم را حل کنید، مشکل مسکن را حل کنید