رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: گیلان در حوزه بهداشت و درمان از متوسط کشوری بسیار عقب‌ است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان: گیلان در حوزه بهداشت و درمان از متوسط کشوری بسیار عقب‌ است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه استان گیلان با لحاظ توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از متوسط کشوری بسیار عقب‌مانده گفت: مساعدت‌های سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت بهداشت بخش قابل‌توجه بوده اما همچنان جبران کمبودها حضور همه دستگاه‌ها و نهادها ازجمله ارتش را می‌طلبد. به گزارش لاهیج دیلم ، صبح امروز طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه استان گیلان با لحاظ توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از متوسط کشوری بسیار عقب‌مانده گفت: مساعدت‌های سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت بهداشت بخش قابل‌توجه بوده اما همچنان جبران کمبودها حضور همه دستگاه‌ها و نهادها ازجمله ارتش را می‌طلبد.

به گزارش لاهیج دیلم ، صبح امروز طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن و نیز مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی شهر ماکلوان با حضور مسؤولان لشکری و استانی به بهره‌برداری رسید.

برای طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان فومن که علاوه برافزایش چندین تخت اورژانس و یک اتاق عمل نیز شامل می‌شود بالغ‌بر پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

همچنین مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی شهر ماکلوان نیز با صرف اعتباری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این پروژه کاملاً توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بهسازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گیلان با لحاظ توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از متوسط کشوری بسیار عقب‌مانده و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته همچنان با متوسط نُرم کشوری فاصله دارد.

به گفته ارسلان سالاری، مساعدت‌های سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت بهداشت بخش قابل‌توجه بوده اما همچنان جبران کمبودها حضور همه دستگاه‌ها و نهادها ازجمله ارتش را می‌طلبد