تصویب ۹۲ پروژه جهش تولید در گیلان
تصویب ۹۲ پروژه جهش تولید در گیلان

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور از تصویب ۹۲ پروژه جهش تولید در استان گیلان خبر داد و گفت: این میزان پروژه با میزان اعتبار هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان و از منابع بانکی، سرمایه‌گذاری و دولت به بهره‌برداری رسیده و برای چهار هزار و ۳۳۷ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند. به گزارش لاهیج دیلم، محمدباقر نوبخت امشب جلسه اقتصاد […]

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور از تصویب ۹۲ پروژه جهش تولید در استان گیلان خبر داد و گفت: این میزان پروژه با میزان اعتبار هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان و از منابع بانکی، سرمایه‌گذاری و دولت به بهره‌برداری رسیده و برای چهار هزار و ۳۳۷ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

به گزارش لاهیج دیلم، محمدباقر نوبخت امشب جلسه اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در سالن الغدیر استانداری با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید گزارش‌های خود را به سازمان برنامه‌وبودجه ارائه دهند، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی نقش مهمی در تکمیل صحیح پروژه‌های عمرانی دارند لذا از این نهادها درخواست دارم نظرات خود را به سازمان برنامه‌وبودجه کشور هر چه سریع‌تر اعلام کنند.

وی با اذعان به اینکه دستگاه‌های اجرایی در استان باید به‌مانند قول‌های خود عمل کنند، گفت: مردم انتظار دارند مسؤولین به قول‌های خود عمل کرده و برای رفاه مردم تلاش کنند.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با اشاره دو اقدام مهم دولت در توسعه اقتصادی گیلان و کشور افزود: برای توسعه استان دو اقدام تمرکز بر روی طرح‌های تولیدی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در دستور کار قرار دارد که باید به آن توجه شود.

نوبخت از تصویب ۹۲ پروژه جهش تولید در استان گیلان خبر داد و بیان کرد: این میزان پروژه با میزان اعتبار هزار و ۲۳۷ میلیارد تومان و از منابع بانکی، سرمایه‌گذاری و دولت به بهره‌برداری رسیده و برای چهار هزار و ۳۳۷ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

وی با اذعان به اینکه ۴۳ طرح عمرانی تا پایان سال جاری باید در گیلان به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: در گیلان ۴۳ طرح عمرانی با میزان اعتبار هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان شناسایی‌شده که تاکنون ۷۸۳ میلیارد تومان آن پرداخت‌شده است.

معاون رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم تکمیل چهار طرح زیر بنایی در استان گیلان افزود: تکمیل هشت کیلومتر آزادراه رشت قزوین، دو سد شفا رود و پل رود و تکمیل ادامه راه‌آهن رشت به آستارا ازجمله مهم‌ترین طرح‌های زیربنایی در استان است چون اگر دریای خزر از طریق ریلی به خلیج‌فارس متصل نشود از تمامی ظرفیت این راه‌آهن استفاده نمی‌شود