پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۲۴۸ بهره‌بردار حوزه گردشگری در گیلان
پرداخت تسهیلات کرونایی به ۱۲۴۸ بهره‌بردار حوزه گردشگری در گیلان

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی گیلان گفت: در گیلان تسهیلات ارزان قیمت به ۱۲۴۸ پرونده به منظور حمایت از بهره‌برداران تاسیسات گرشگری و جبران خسارات کرونا پرداخت شد. به گزارش لاهیج دیلم ،رضا حسن‌پور در جمع خبرنگاران در خصوص پرداخت تسهیلات کرونایی در حوزه گردشگری اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب و […]

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی گیلان گفت: در گیلان تسهیلات ارزان قیمت به ۱۲۴۸ پرونده به منظور حمایت از بهره‌برداران تاسیسات گرشگری و جبران خسارات کرونا پرداخت شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،رضا حسن‌پور در جمع خبرنگاران در خصوص پرداخت تسهیلات کرونایی در حوزه گردشگری اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا بیشترین آسیب و خسارات به بخش گردشگری و تاسیسات گرشگری وارد آمده که با حمایت دولت و با پرداخت تسهیلات بانکی نسبت به جبران بخشی از آن اقدام شده است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات جبران خسارات کرونا برای ۱۹۴۵ نفر تثبیت اشتغال صورت پذیرفته است، گفت: با پیگیری اداره‌کل میراث تاکنون به تعداد ۱۲۴۸ پرونده به میزان مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با سود ۱۲ درصد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تسهیلات و بسته‌های حمایتی ویژه از جمله امهال باز پرداخت تسهیلات و تمدید مهلت حق بیمه سهمه کارفرمایی تا پایان سال‌جاری، امهال هزینه‌های آب، برق و گاز و هزینه‌های مالیاتی سررسید امسال‌، تسهیلات بانکی با کارمزد ۱۲ درصد با تفس ۶ ماهه به منظور حمایت از بخش گردشگری در نظر گرفته شده است