تعطیلی مراکز تعویض پلاک از امروز در گیلان
تعطیلی مراکز تعویض پلاک از امروز در گیلان

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: مراکز شماره گذاری و دفاتر تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز از امروز تعطیل است. به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: براساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار از امروز ، اول  […]

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: مراکز شماره گذاری و دفاتر تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز از امروز تعطیل است.

به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان گفت: براساس دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار از امروز ، اول  آذر ماه تا اطلاع بعدی تعطیل است.

او  با اشاره به نوبت گیری اینترنتی برای تعویض پلاک، افزود: افرادی که نوبت اینترنتی برای تعویض پلاک گرفته اند، پیام لغو مراجعه به مراکز تعویض پلاک رشت و رودبار، به شماره‌های همراه آن‌ها ارسال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان،  با بیان اینکه مهلت وکالتنامه برخی خودرو‌ها درحال پایان یافتن است، گفت: صاحبان این خودرو‌ها نیز می‌توانند با در دست داشتن مدارک به مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های رشت و رودبار مراجعه کرده و با هماهنگی پلیس، از لغو وکالتنامه آن‌ها تا بازگشایی دوباره مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های قرمز جلوگیری شود.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: شروع مجدد فعالیت این مراکز منوط به تغییر شرایط کرونایی شهرستان‌های قرمز و با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود