دستگیری سارقان منازل مسکونی با ۲۰ فقره سرقت در لاهیجان
دستگیری سارقان منازل مسکونی با ۲۰ فقره سرقت در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهيجان از دستگیری سارقان منازل مسکونی با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلي‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل با شیوه و شگردی خاص در سطح شهرستان لاهيجان، دستگیری سارق یا سارقان […]

فرمانده انتظامی لاهيجان از دستگیری سارقان منازل مسکونی با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “قاسم جانعلي‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل با شیوه و شگردی خاص در سطح شهرستان لاهيجان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي دقيق صحنه‌هاي وقوع سرقت و تحقيقات ميداني، سرنخ‌هایی از یک دستگاه خودروی پراید با پلاک مخدوش به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در ادامه تحقیقات، ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید در حال پرسه‌زنی مشکوک شده و با صدور دستور توقف با فرار آن مواجه می‌شوند بیان داشت: خودرو متواری با همکاری واحدهای گشتی متوقف و ۳ سرنشین ۳۱، ۳۳ و ۳۴ ساله آن دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اذعان داشت: متهمان پس از مواجهه با قرائن و شواهد به دست آمده پلیس، لب به اعتراف گشوده و علاوه بر ۱۳ فقره سرقت منزل مسکونی، به ۶ فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت مغازه نیز اعتراف كردند.

سرهنگ جانعلي‌پور با اشاره به اینکه تلاش پلیس برای دستگیری دو متهم و همچنین مالخر اموال سرقتي ادامه دارد تصريح كرد: سارقان دستگير شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان لاهيجان در پايان از شهروندان خواست، با رعایت هشدار‌های پلیس از به سرقت رفتن اموال خود پیشگیري کنند.