مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: کاهش ۴۸ درصدی ورود به گیلان/ فعال شدن ۳۱ راهدارخانه در محورها
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: کاهش ۴۸ درصدی ورود به گیلان/ فعال شدن ۳۱ راهدارخانه در محورها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر ۴۸ درصد کاهش ورودی را نشان می دهد. به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی با اشاره به وقوع بارش های […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر ۴۸ درصد کاهش ورودی را نشان می دهد.

به گزارش لاهیج دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی با اشاره به وقوع بارش های زمستانه در محورهای کوهستانی استان گیلان، اظهار کرد: ۵۹ اکیپ راهداری همراه با بیش از ۳۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین عملیات راهداری زمستانه را آغاز کردند.

وی با اشاره به عمر بالای ماشین آلات راهداری استان، افزود: انتظار داریم از امکانات بخش خصوصی به ویژه در عملیات های برفروبی و استفاده کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از مردم خواست همکاری لازم را با راهداران داشته باشند و تصریح کرد: در حال حاضر محورهای کوهستانی برف دارند و لذا رانندگان ترددهای غیر ضروری نکنند. همچنین در صورت لزوم باید زنجیر چرخ و سوخت کافی و لباس گرم به همراه داشته باشند.

مرادی، با بیان اینکه استان گیلان ۲۵ راهدارخانه ثابت و شش راهدارخانه سیار فعال در سطح محورهای کوهستانی دارد، خاطرنشان کرد: امسال ۹۰۰۰ تن مخلوط شن و نمک خریداری و در محل های مورد نظر دپو شده است و در حال استفاده هستیم.

وی در ادامه از راه اندازی ۱۱ دوربین جدید نظارت تصویری در سطح محورهای استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۵۲ سامانه هوشمند نظارت تصویری فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، همچنین از فعالیت ۸۴ سامانه ترددشمار در محورهای رفت و برگشت استان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به شیوه کرونا و اعمال محدودیت های تردد، طی هفته گذشته ۱۳۱ هزار و ۷۵۱ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شدند که در مقایسه با هفته قبل تر ۴۸ درصد کاهش ورودی را نشان می دهد