نماز جمعه در برخی شهرهای گیلان اقامه نمی شود
نماز جمعه در برخی شهرهای گیلان اقامه نمی شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه این هفته در برخی شهرهای استان اقامه نمی شود. به گزارش لاهیج دیلم ،حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و […]

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: نماز جمعه این هفته در برخی شهرهای استان اقامه نمی شود.

به گزارش لاهیج دیلم ،حجت الاسلام و المسلمین ولی الله عادلی روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: در ادامه همکاری و همراهی با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و استان با محوریت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت نماز جمعه این هفته در برخی از شهرهای استان برگزار نمی شود.

وی اظهار داشت: نماز جمعه این هفته در شهرهای آستارا، تالش، حویق، لیسار، اسالم، پره سر، رضوانشهر، بندرانزلی، رودسر، کلاچای، چابکسر ، رحیم آباد، رودبار، لوشان، منجیل و رستم آباد اقامه نمی شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه در بقیه شهرهای استان نماز جمعه برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: نماز جمعه در رشت فردا به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار می شود.

در دو هفته گذشته نماز جمعه در هیچ یک از شهرهای استان گیلان با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد برگزار نشد.

در شرایط عادی در ۳۵ شهر گیلان نماز جمعه برگزار می شود