رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان : رانندگان تاکسی در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان : رانندگان تاکسی در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند

لاهیج دیلم | جواد نجار تمیزکار با تاکید بر حساسیت و ضرورت ارائه خدمات توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور و با هدف قطع زنجیره کرونا، گفت: تقاضا داریم رانندگان تاکسی که از اقشار آسیب پذیر هستند در کنار کادر درمان در اولویت دریافت واکسن قرارگیرند. وی گفت : با توجه به حساسیت شغل […]

لاهیج دیلم | جواد نجار تمیزکار با تاکید بر حساسیت و ضرورت ارائه خدمات توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور و با هدف قطع زنجیره کرونا، گفت: تقاضا داریم رانندگان تاکسی که از اقشار آسیب پذیر هستند در کنار کادر درمان در اولویت دریافت واکسن قرارگیرند.

وی گفت : با توجه به حساسیت شغل رانندگان ناوگان تاکسیرانی و لزوم ارائه خدمات توسط آنها و براساس شواهد و اعلام از سوی وزارت بهداشت این قشر از مشاغل گروه های آسیب پذیر هستند و می توانند در جلوگیری از افزایش چرخه انتقال ویروس کرونا موثر باشند و از سویی دیگر این شغل از جمله مشاغلی است که تعطیلی بردار نیست و باید به بطور دائم خدمات ارائه دهد، بنابراین باید در اولویت دریافت واکسن باشند.

وی با تآکید بر اینکه واکسینه کردن گروه‌های در خطر به نوعی به معنای واکسینه کردن سایر جامعه هم هست، چرا که اگر افراد در معرض خطر بیشتر واکسینه شوند امکان سرایت به سایر جامعه وجود ندارد از مسئولین امر خواست رانندگان حمل و نقل عمومی را در الویت قرار دهند .

رئیس شورای شهر لاهیجان با بیان اینکه شاهد افزایش آمار بیماران کرونایی در روزهای اخیر هستیم درخواست کرد: باید هوشیار باشیم و با رعایت پروتکل‌ها از رفتارهایی که خطر بیماری را بیشتر می‌کند پرهیز کنیم.