برگزاری مراسم ملی و انقلابی در گیلان مقید به مصوبات ستاد کرونا خواهد بود
برگزاری مراسم ملی و انقلابی در گیلان مقید به مصوبات ستاد کرونا خواهد بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: این شورا همواره خود را مقید به رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا دانسته و با برگزاری مراسم ملی و انقلابی به شیوه‌های جدید و خلاقانه ضمن حفظ سلامت گیلانیان همیشه در صحنه مورد تایید مسئولان ارشد استان قرار گرفته است. به گزارش لاهیج دیلم ،حجت الاسلام  مجتبی اشجری […]

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: این شورا همواره خود را مقید به رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا دانسته و با برگزاری مراسم ملی و انقلابی به شیوه‌های جدید و خلاقانه ضمن حفظ سلامت گیلانیان همیشه در صحنه مورد تایید مسئولان ارشد استان قرار گرفته است.

به گزارش لاهیج دیلم ،حجت الاسلام  مجتبی اشجری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان علی‌رغم شرایط خاص کشور در ماه‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا با در اولویت قراردادن سلامت مردم، تدبیری اندیشید تا با برگزاری مراسم خلاقانه، سلامت‌ محور و یا نمادین همراه با پخش زنده در ساعات پرمخاطب شبکه باران، از کم‌رنگ شدن ایام‌الله انقلاب اسلامی جلوگیری کند.

وی بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در سال ‌های اخیر توانسته با طرح ایده‌های نو ، خلاقانه و بهره‌مندی از توان و ظرفیت مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و نهادهای فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی، از تهدید شرایط مختلف جوی از جمله باران شدید، برف سنگین و وضعیت قرمز کرونایی، فرصت‌های درخشانی برای بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی و ثبت حضور پرشور و شعور گیلانیان در صحنه‌های انقلاب اسلامی بسازد و حماسه‌های بی‌شماری همچون ۲۲ بهمن برفی سال ۱۳۹۸ و رژه خورویی خانوادگی ۲۲ بهمن سال گذشته را در تاریخ این مرز و بوم به‌ ثبت برساند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: حضور باشکوه گیلانیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ علی‌رغم بارش برف سنگین در صدر اخبار رسانه‌های خبری پخش و فیلم‌های این حماسه بارها از رسانه‌های مختلف بین‌المللی منتشر و موجب شگفتی جهانیان شد.

حجت الاسلام  اشجری با تبریک فرا سیدن روز خبرنگار گفت: بی‌شک بازتاب شور و حال انقلابی و انعکاس حماسه‌ های بی‌ نظیر مردم افتخارآفرین گیلان در مناسبت‌ های انقلاب اسلامی بدون ایثار اصحاب رسانه در شرایط خاص جوی ممکن نبوده و نیست.

وی در ادامه اظهار داشت:افتخار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، وفاداری به آرمان انقلاب اسلامی و اندیشه الهی امام خمینی (ره) ، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای تکیه بر دانش روز، پشتکار و روحیه انقلابی نیروهای خوش‌فکر ، خلاق و اعتماد و حمایت همه‌جانبه مردم مسلمان ایران اسلامی است