گیلان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کشور شد
گیلان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کشور شد

تیم والیبال ساحلی منتخب گیلان مقام قهرمانی رقابت های زیر ۲۰ سال کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد را کسب کرد. به گزارش لاهیج دیلم ،رئیس هیات والیبال استان گیلان اظهار داشت: تیم والیبال ساحلی زیر ۲۰ سال این استان با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور، موفق به کسب مقام نخست شد. محسن خاکزاد افزود: […]

تیم والیبال ساحلی منتخب گیلان مقام قهرمانی رقابت های زیر ۲۰ سال کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد را کسب کرد.

به گزارش لاهیج دیلم ،رئیس هیات والیبال استان گیلان اظهار داشت: تیم والیبال ساحلی زیر ۲۰ سال این استان با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور، موفق به کسب مقام نخست شد.

محسن خاکزاد افزود: در جریان این رقابتها که در مشهد مقدس جریان داشت، تیم والیبال ساحلی گیلان با برتری برابر همه رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت تا در این مرحله، برای کسب مقام قهرمانی رو در روی تیم هرمزگان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در دیدار نهایی رقابت های والیبا ساحلی زیر ۲۰ سال کشور، تیم گیلان با اقتدار و با نتیجه ۲ بر صفر برابر هرمزگان به برتری رسید تا روی سکوی نخست مسابقات قهرمانی کشور قرار گرفته و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات والیبال گیلان اضافه کرد: رضا روشن‌ قلب و علی محمدپور ترکیب تیم والیبال ساحلی منتخب گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دادند که این بازیکنان با درخشش در این مسابقات ، آینده درخشانی را در این رشته در سطح کشور دارند.

خاکزاد خاطرنشان کرد: گیلان به دلیل داشتن امکانات برگزاری رشته والیبال ساحلی و همچنین داشتن پتانسیل و استعدادهای زیاد، یکی از قطب های برتر در والیبال ساحلی محسوب می شود که این استان علاوه بر داشتن مربیان ارزنده، ورزشکاران شایسته ای نیز دارد.

ورزشکاران گیلانی در تیم های ملی والیبال ساحلی حضور چشمگیر و موثری دارند که می توان به حضور مازیار هوشمند، صابر هوشمند، سیدارشیا اکبری، سینا شوکتی و سایر بازیکنان برجسته این استان در تیم ملی والیبال ساحلی ایران اشاره کرد