کرونا همچنان در کمین گیلان/ تداوم بستری های سه رقمی
کرونا همچنان در کمین گیلان/ تداوم بستری های سه رقمی

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: کرونا همچنان در کمین گیلان است. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایسنا؛ دکتر فردین مهرابیان، از بستری شدن ۴۵ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی  روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در […]

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: کرونا همچنان در کمین گیلان است.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایسنا؛ دکتر فردین مهرابیان، از بستری شدن ۴۵ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی  روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۲۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یوی بیمارستان‌های گیلان بستری هستند و ۵۸ بیمار حال وخیم دارند، تصریح کرد: کرونا همچنان در کمین گیلان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به آبی بودن سه شهرستان املش، سیاهکل و شفت در گیلان، افزود: بقیه شهرهای استان وضعیت زرد کرونایی دارند و یک شهرستان نارنجی است.

مهرابیان، از شهروندان خواست همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را تا محو کامل این بیماری در استان ادامه دهند و خاطرنشان کرد: واکسیناسیون نیز یکی از مهمترین راه‌های مقابله با کرونا است و مردم گیلان برای مقابله با کرونا باید این امر را جدی بگیرند.

وی با اشاره به واکسیناسیون یک میلیون و ۹۹۶ هزار و ۴۳۲ نفری جمعیت هدف گیلان در نوبت اول، اضافه کرد: یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۱۰۱ نفر هم در گیلان دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان از واکسیناسیون صد درصدی دانش آموزان گیلانی خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۸۷ هزار و ۶۳۲ نفر از دانش آموزان گیلانی علیه ویروس کرونا واکسینه شدند؛ همچنین ۱۱۹ هزار و ۶۸۰ نفر از دانش آموزان گیلانی معادل ۶۶ درصد واکسن نوبت دوم را دریافت کردند