۱۴ شهرستان گیلان آبی شد
۱۴ شهرستان گیلان آبی شد

با همراهی مردم و واکسیناسیون عمومی، ۱۴ شهرستان گیلان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند. به گزارش لاهیج دیلم ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دو هفته است که هیچ شهری در گیلان نارنجی نیست گفت: آخرین ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که به جز شهرستان‌های رودبار، رضوانشهر و آستارا که زرد کرونایی هستند باقی شهر‌های گیلان به رنگ آبی کرونایی درآمده […]

با همراهی مردم و واکسیناسیون عمومی، ۱۴ شهرستان گیلان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

به گزارش لاهیج دیلم ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دو هفته است که هیچ شهری در گیلان نارنجی نیست گفت: آخرین ارزیابی‌ها نشان می‌دهد که به جز شهرستان‌های رودبار، رضوانشهر و آستارا که زرد کرونایی هستند باقی شهر‌های گیلان به رنگ آبی کرونایی درآمده اند.

آبتین حیدرزاده افزود: شهرستان رودسر، صومعه سرا و ماسال هم که مدت‌ها زرد بودند امروز به رنگ آبی کرونایی درآمدند.

وی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون را در شکست کرونا موثر دانست و از مردم خواست تا شکست کامل کرونا همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

آبتین حیدرزاده گفت: شمار بیماران مبتلا به کرونا در گیلان روند نزولی را طی می‌کند و بر اساس آخرین آمار طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار مبتلا به بیماری کووید ١٩ در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: اگر چه سیر مبتلایان بستری به بیماری کووید ١٩ نزولی است، اما به گفته کارشناسان بهداشتی تداوم این روند مستلزم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است