مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد: پشتیبانی و امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در پی وزش باد گرم طی ۴۸ ساعت گذشته
مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد: پشتیبانی و امدادرسانی عوامل امدادی هلال احمر در پی وزش باد گرم طی ۴۸ ساعت گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با وقوع وزش باد گرم در حوادث مذکور ۱۰ تیم امدادی از شعب و پایگاه‌های امداد و نجات استان به همراه خودروهای کمک دار و آمبولانس نسبت به پشتیبانی و امدادرسانی به متاثرین وزش باد گرم در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی و اهالی مناطق مذکور اقدام کردند. به […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: با وقوع وزش باد گرم در حوادث مذکور ۱۰ تیم امدادی از شعب و پایگاه‌های امداد و نجات استان به همراه خودروهای کمک دار و آمبولانس نسبت به پشتیبانی و امدادرسانی به متاثرین وزش باد گرم در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی و اهالی مناطق مذکور اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: با شروع وزش باد گرم در استان گیلان، عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان نسبت به پشتیبانی و امدادرسانی به متاثرین وزش باد گرم طی دو روز گذشته اقدام کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با آغاز وزش باد گرم طی ۴۸ ساعت گذشته در بعضی از شهرستان‌های استان گیلان از جمله آستارا، تالش، ماسال، لنگرود و انزلی برخی از سقف منازل مسکونی دچار خسارت شدند.

غلامی ضمن اشاره به وقوع حریق در نواحی جنگلی شهرستان‌های سیاهکل، فومن، رودبار و ماسال افزود: نواحی جنگلی شهرستان‌های مذکور با وقوع وزش باد گرم دچار حریق شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به اعزام تیم‌های امدادی اظهار کرد: با وقوع وزش باد گرم در حوادث مذکور ۱۰ تیم امدادی از شعب و پایگاه‌های امداد و نجات استان به همراه خودروهای کمک دار و آمبولانس نسبت به پشتیبانی و امدادرسانی به متاثرین وزش باد گرم در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان نظیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آتش نشانی، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و اهالی مناطق مذکور اقدام کردند.

سیاوش غلامی افزود: مردم برای گزارش حوادث می‌توانند به شبانه روزی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال احمر تماس بگیرند