گیلان ۴۹۱ فضای آموزشی بلا استفاده دارد
گیلان ۴۹۱ فضای آموزشی بلا استفاده دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به وجود ۴۹۱ فضای آموزشی بلااستفاده در استان گفت: در این ارتباط می توانیم بحث فروش املاک مازاد و ساخت و ساز فضای آموزشی را در همان شهرستان یا منطقه داشته باشیم. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا علی دقیق عصر روز سه شنبه در جلسه […]

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به وجود ۴۹۱ فضای آموزشی بلااستفاده در استان گفت: در این ارتباط می توانیم بحث فروش املاک مازاد و ساخت و ساز فضای آموزشی را در همان شهرستان یا منطقه داشته باشیم.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایرنا علی دقیق عصر روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در استانداری با تشریح روند ساخت واحدهای آموزشی از سال ۹۶ تا ٩٩ در استان اظهار داشت: در این مدت ۱۱۵ واحد آموزشی با ۴۹۷ کلاس درس با زیربنای ۵۱ هزار و ١٨ مترمربع به بهره برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان بیان داشت: در چهار سال گذشته ١١ مورد فضای ورزشی و ١٠ چمن مصنوعی در گیلان احداث شده است.

دقیق با بیان اینکه هم اکنون ۵۰ پروژه فضای آموزشی در گیلان با ۲۹۱ کلاس در دست ساخت است، افزود: ٣٣ مورد این پروژه ها از پیشرفت بالای ٧٠ درصد برخوردار است.

وی با اشاره به ۴۹۱ فضای آموزشی بلااستفاده در استان گفت: در این ارتباط می توانیم بحث فروش املاک مازاد و ساخت و ساز فضای آموزشی را در همان شهرستان یا منطقه داشته باشیم.

دقیق همچنین با اشاره به تجهیز تمامی مدارس استان به سیستم گرمایشی افزود: در سال ٩٨ عملیات اجرایی حذف بخاری های نفتی در مناطق گازرسانی شده استان انجام گرفت