افزایش ۳۷ درصدی پرونده‌های زمین‌خواری در گیلان
افزایش ۳۷ درصدی پرونده‌های زمین‌خواری در گیلان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان گفت: پرونده‌های زمین‌خواری در این استان، امسال ۳۷ درصد افزایش یافته است. به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ ارحام عفت‌دوست گفت: در حوزه تعداد پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری در استان گیلان، امسال شاهد افزایش ۳۷ درصدی هستیم. به گفته او پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری در گیلان از لحاظ متراژ زمین […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان گفت: پرونده‌های زمین‌خواری در این استان، امسال ۳۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ ارحام عفت‌دوست گفت: در حوزه تعداد پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری در استان گیلان، امسال شاهد افزایش ۳۷ درصدی هستیم.

به گفته او پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری در گیلان از لحاظ متراژ زمین نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته است.

بیشترین موارد زمین‌خواری در این استان مربوط به اراضی منابع طبیعی است که محصور نیستند و زمینه را برای ورود افراد سودجو فراهم می‌کند.

بررسی پرونده‌های قاچاق کالا به صورت عمده

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی گیلان همچنین درباره قاچاق کالا گفت: قاچاق وسایل نقلیه، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم صوتی تصویری، لوازم خانگی، دستگاه استخراج رمز ارز و مواد محترقه محتویات اکثر قاچاق‌های کشف شده در این استان است.

سرهنگ عفت‌دوست از مردم خواست با توجه به خرید و فروش و قاچاق مواد محترقه در پایان هر سال، در صورت مشاهده افرادی که اقدام به فروش مواد محترقه خطرناک در سطح شهر می‌کنند، به پلیس اطلاع دهند