مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: روحیه مطالبه گری خبرنگاران حفظ و تقویت شود
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: روحیه مطالبه گری خبرنگاران حفظ و تقویت شود

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به مطالبه گری رسانه ها در حوزه تولید و اشتغال استان، بیان کرد: آغاز به کار مجدد تعدادی از کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل گیلان ثمره تلاش و مجاهدت رسانه ای بود و لذا این روحیه باید در خبرنگاران حفظ و تقویت شود. به گزارش لاهیج دیلم ، رضا […]

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با اشاره به مطالبه گری رسانه ها در حوزه تولید و اشتغال استان، بیان کرد: آغاز به کار مجدد تعدادی از کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل گیلان ثمره تلاش و مجاهدت رسانه ای بود و لذا این روحیه باید در خبرنگاران حفظ و تقویت شود.

به گزارش لاهیج دیلم ، رضا ثقتی در کارگاه آموزشی حقوق در رسانه، از خبرنگاران به عنوان جهادگران عرصه تبیین یاد کرد و گفت: خبرنگاران همواره در راستای اعتلای انقلاب و اهداف نظام اسلامی گام برداشته اند.

وی با اشاره به سابقه طولانی و درخشان گیلان در حوزه رسانه و خبررسانی، افزود: اصحاب رسانه گیلان در کشور اثرگذار هستند و در حال حاضر ۴۲۴ رسانه فعال داریم.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه از نظر تعداد رسانه های مکتوب جایگاه هفتم و از نظر تعداد پایگاه های خبری رتبه سوم کشور را داریم، تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حوزه بیمه خبرنگاران نیز نگاه حمایتی دارد.

ثقتی، از رسانه ها خواست با قوت و قدرت به دولت در تحقق برنامه ها کمک کنند و متذکر شد: رسالت خبرنگاران رساندن صدای مردم به گوش مسئولان است.

وی با اشاره به مطالبه گری رسانه ها در حوزه تولید و اشتغال استان، بیان کرد: آغاز به کار مجدد تعدادی از کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل گیلان ثمره تلاش و مجاهدت رسانه ای بود و لذا این روحیه باید در خبرنگاران حفظ و تقویت شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، یکی دیگر از رسالت های مهم خبرنگاران تزریق امید و آرامش و همدلی به جامعه دانست و خاطرنشان کرد: برای پیشرفت و توسعه گیلان به امنیت و آرامش نیاز داریم تا اعتمادسازی در سرمایه گذاران ایجاد شود