مدیرکل صمت گیلان تاکید کرد؛ برخورد با تخلفات صنفی در ایام نوروز از شرایط عادی شدیدتر است | رصد شبانه روزی قیمت ها
مدیرکل صمت گیلان تاکید کرد؛ برخورد با تخلفات صنفی در ایام نوروز از شرایط عادی شدیدتر است | رصد شبانه روزی قیمت ها

مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید سرزده به مراکز فروشگاهی و عرضه میوه و مرغ غرب گیلان گفت: قیمت‌ها در گیلان به صورت شبانه روزی رصد و نظارت می شود. به گزارش لاهیج دیلم ، تیمور پورحیدری با صدور دستور آماده‌باش به کلیه رؤسای ادارات صمت شهرستان‌های گیلان؛ امروز در حاشیه بازدید سرزده خود از […]

مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید سرزده به مراکز فروشگاهی و عرضه میوه و مرغ غرب گیلان گفت: قیمت‌ها در گیلان به صورت شبانه روزی رصد و نظارت می شود.

به گزارش لاهیج دیلم ، تیمور پورحیدری با صدور دستور آماده‌باش به کلیه رؤسای ادارات صمت شهرستان‌های گیلان؛ امروز در حاشیه بازدید سرزده خود از تالش، آستارا، رضوانشهر و انزلی گفت: قیمت کالاهایی اساسی در گیلان به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و صرفا محدود به ساعت اداری نیست چون حضور مهمانان به گیلان نسبت به دو سال اخیر به مراتب بیشتر است و نیاز به خدمات ویژه دارند.

وی با بیان اینکه به تخلفات عرضه کنندگان کالاهای اساسی پرمصرف همانند روغن، گوشت، مرغ و میوه به صورت فوری رسیدگی می‌شود، تاکید کرد: در صورت مشاهده با تخلفات صنفی و تولیدی در ایام نوروز برخورد شدید و قاطع صورت خواهد گرفت و این برخوردهای قانونی بدون چشم پوشی و مماشات است و با شرایط روز‌های عادی کاملا تفاوت دارد.

مدیرکل صمت گیلان با درخواست از مردم فهیم استان گیلان به منظور گزارش تخلفات افزود: مردم گیلان می‌توانند تخلفات احتمالی را فوراً به شماره ۱۲۴ سامانه پاسخگویی این سازمان و یا به شماره ۱۳۵ تعزیرات گزارش نمایند تا با سودجویان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد قانونی انجام پذیرد.

گفتنی است مدیر کل صمت گیلان به اتفاق معاونین در تعطیلات نوروزی بازدید سرزده و میدانی چند شهرستان را به صورت مستمر انجام می‌دهند و در دستور دارند