سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان: جاماندگان از یارانه کمک معیشتی عجله نکنند/ فرصت برای ثبت نام وجود دارد
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان: جاماندگان از یارانه کمک معیشتی عجله نکنند/ فرصت برای ثبت نام وجود دارد

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان گفت: افرادی که کمک معیشتی به حساب آنان واریز نشده و یا نسبت به دهک خود اعتراض دارند می توانند به سامانه ای که توسط سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام می شود مراجعه کنند. به گزارش لاهیج دیلم ، سید محمد اسحاقی در پاسخ به این سوال که «آیا افراد حذف شده […]

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان گفت: افرادی که کمک معیشتی به حساب آنان واریز نشده و یا نسبت به دهک خود اعتراض دارند می توانند به سامانه ای که توسط سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام می شود مراجعه کنند.

به گزارش لاهیج دیلم ، سید محمد اسحاقی در پاسخ به این سوال که «آیا افراد حذف شده از یارانه ۴۵ هزار تومانی می توانند یارانه جدید را دریافت کنند؟»، گفت: قطعا دولت شرایطی را فراهم کرده تا افرادی که یارانه ۴۵ هزار تومانی آنان قطع شده و یا به دهک اعلام شده خود اعتراض دارند، اعتراضشان را ثبت کنند و نتیجه بعد از بررسی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به زمان برداشت کمک معیشتی واریز شده در حساب سرپرستان خانوار، افزود: دولت به محض رهاسازی قیمت ها امکان برداشت یارانه از حساب را فراهم می کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در گفت وگوی خبری باران، با بیان اینکه یارانه اختصاص یافته به برخی از اجناس در قالب کالابرگ الکترونیکی به دست مردم می رسد، اظهار کرد: گوشت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن از جمله اجناسی است که قیمت آنها رهاسازی می شود.

اسحاقی، با تاکید بر عدم افزایش قیمت سایر اجناس، تصریح کرد: مردم مطمئت باشند که مابه التفاوت قیمت چهار جنس مذکور در قالب یارانه کالابرگ الکترونیکی به حساب آنان واریز می شود.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که کمک معیشتی به حساب آنان واریز نشده و یا نسبت به دهک خود اعتراض دارند می توانند به سامانه ای که توسط سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام می شود مراجعه کنند؛ همچنین جاماندگان از یارانه نیز فرصت ثبت نام دارند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گیلان فرصت ثبت نام یارانه و ثبت اعتراض را نامحدود دانست و یادآور شد: افراد عجله نکنند زیرا ترافیک در سامانه ایجاد می کنند و فرصت برای اعتراض وجود دارد