بستری ۴۹ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در گیلان
بستری ۴۹ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در گیلان

تعداد بیماران مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های گیلان به ۲۷۰ نفر رسیده است. به گزارش لاهیج دیلم ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : با بستری ۴۹ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته، امروز تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گیلان به ۲۷۰ نفر رسیده که ۳۴ نفر آن‌ها بدحالند. دکتر […]

تعداد بیماران مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های گیلان به ۲۷۰ نفر رسیده است.

به گزارش لاهیج دیلم ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : با بستری ۴۹ بیمار کرونایی جدید در شبانه روز گذشته، امروز تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی گیلان به ۲۷۰ نفر رسیده که ۳۴ نفر آن‌ها بدحالند.

دکتر فردین مهرابیان با اشاره به بستری ۶ بیمار در بخش‌های ICU در این مدت ، افزود: در حال حاضر ۵۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان بستری اند.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی بستری هر روز در حال نوسان است ، گفت: خوشبختانه ۶۳ بیمار بهبود یافته کرونایی در شبانه روز گذشته از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از ابتلای تعداد بیشتری از افراد به این بیماری ویروسی، در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، تا حد امکان از ماسک استفاده کنند