خانه مطبوعات لاهیجان از خبرنگاران این شهر تجلیل کرد
خانه مطبوعات لاهیجان از خبرنگاران این شهر تجلیل کرد

به همت خانه مطبوعات لاهیجان از فعالان حوزه رسانه این شهر با حضور میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان تجلیل به عمل آمد. به گزارش لاهیج دیلم به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تجلیلی توسط خانه مطبوعات لاهیجان با حضور میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات […]

به همت خانه مطبوعات لاهیجان از فعالان حوزه رسانه این شهر با حضور میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار مراسم تجلیلی توسط خانه مطبوعات لاهیجان با حضور میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان ، نگار نادری رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ، علی علی پور نماینده خانه مطبوعات در لاهیجان و جمعی از اعضای خانه مطبوعات لاهیجان در روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی علی پور نیاول یکی از اهداف خانه مطبوعات لاهیجان را قانونمند کردن فعالین حوزه رسانه عنوان کرد و افزود: بنا داریم افراد واجد شرایط را هدایت کنیم تا عضو خانه مطبوعات استان شوند تا از این طریق ضمن بررسی و پیگیری مشکلات این حوزه، بتوانیم کمکی به این عزیزان کرده باشیم.

در ادامه نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ضمن ابراز خرسندی از این گردهمایی و تبریک روز خبرنگار گفت : یکی از برنامه های من از ابتدای ورودم ، ایجاد اتحاد و همدلی بین آنان بوده،اگرچه تا کنون فراز و فروهایی زیادی داشته است.

وی در ادامه برگزاری نشستهای ماهانه؛ تجلیل از پیشکسوتان رسانه در سالهای اخیر ، نشست با بسیج رسانه ، واکسیناسیون خبرنگاران و … را از اقدامات این اداره برشمرد و گفت در کنار برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و خانه مطبوعات ،اداره لاهیجان نیز سعی کرده تا بستر را برای فعالیت رسانه و اگاهی به حقوق رسانه ها را فراهم نماید و در این زمینه از خبرنگاران خواست که پیگیر مزایایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اهالی رسانه در نظر گرفته ، باشند و از آن بهره مند شوند.

وی در پایان صحبتهای خود از میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان جهت حضورش در این مراسم تشکر کرد و برای اهالی رسانه آرزوی بهروزی نمود.

میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات گیلان در ابتدای سخنان خود روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: اهالی رسانه با اتحاد و انسجام می توانند گامهای بزرگ و موثری بردارند . اگر قرار است شاهد توسعه در سطح استان باشیم ، یک ضلع آن رسانه است و اگر این اتحاد وجود نداشته باشد آن توسعه به درستی صورت نخواهد گرفت. اگر بتوانیم با هر نگاه و عقیده ای ، اتحاد داشته باشیم و سر منافع مشترک با هم باشیم موفق خواهیم شد.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد خانه مطبوعات گیلان ارائه داد و افزود: پیشکسوتان چراغ خانه مطبوعات هستند و نباید از ظرفیت انان غافل شویم و می بایست از تجربیاتشان استفاده کنیم به همین مناسبت دوره ی تجربه نگاری رسانه را در روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ در رشت برگزار خواهیم کرد .

ابراهیمی با اشاره به اینکه شهرستان لاهیجان یکی از مراکز قوی در حوزه ی رسانه و خبر در سطح استان است اعلام امادگی کرد تا دوره های آموزشی برای علاقمندان در شهرستان لاهیجان برگزار گردد.

در ادامه خبرنگاران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود پرداختند و رئیس خانه مطبوعات گیلان ضمن پاسخگویی ، به ارائه راهکارهای لازم پرداخت