مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: ۳۷ هزار زن خانه دار گیلانی تحت پوشش بیمه خانواده هستند
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان: ۳۷ هزار زن خانه دار گیلانی تحت پوشش بیمه خانواده هستند

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با اشاره به جمعیت زنان خانه دار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان، اضافه کرد: تا پایان خرداد امسال ۳۷ هزار نفر بیمه شده داشتیم که نسبت به جمعیت استان رتبه اول کشور محسوب می شود. به گزارش لاهیج دیلم ، علی حسین نژاد، با بیان اینکه بانوان گیلانی نقش مهمی در اقتصاد خانواده […]

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با اشاره به جمعیت زنان خانه دار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان، اضافه کرد: تا پایان خرداد امسال ۳۷ هزار نفر بیمه شده داشتیم که نسبت به جمعیت استان رتبه اول کشور محسوب می شود.

به گزارش لاهیج دیلم ، علی حسین نژاد، با بیان اینکه بانوان گیلانی نقش مهمی در اقتصاد خانواده دارند، اظهار کرد: این عزیزان انتظار دارند که فضای بیمه شدن جهت بازنشستگی برای آنان مهیا شود و لذا سازمان تامین اجتماعی اجرای طرح فراگیر خانواده ایرانی را در دستور کار دارد.

وی بیمه زنان خانه دار را در قالب سه نرخ ۱۲ درصد(۵۲۰ هزار تومان)، ۱۴ درصد(۶۰۴ هزار تومان) و ۱۸ درصد(۷۷۰ هزار تومان) دانست و افزود: کلیه زنان و دختران ۱۷ تا ۵۰ سال می توانند از فرصت بیمه شدن بهره ببرند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در گفت وگوی خبری، بازنشستگی، از کار افتادگی و فوت را از جمله مزایای بیمه زنان خانه دار دانست و گفت: امکان تمدید ماهانه بیمه هم به صورت غیر حضوری(eservices.tamin.ir) و هم از طریق مراجعه به کارگزاری های تامین اجتماعی در سطح استان وجود دارد.

حسین نژاد، با اشاره به جمعیت زنان خانه دار تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی استان، اضافه کرد: تا پایان خرداد امسال ۳۷ هزار نفر بیمه شده داشتیم که نسبت به جمعیت استان رتبه اول کشور و نسبت به تعداد بعد از تهران و اصفهان رتبه سوم کشور را کسب کردیم.

وی نقش بیمه را در جامعه امروز مهم دانست و یادآور شد: در راستای طرح فراگیر خانواده ایرانی بیمه دانشجویی نیز در دستور کار قرار دارد و لذا دانشجویان در حال تحصیل نیز می توانند از فرصت جوانی استفاده کنند و قبل از اشتغال در قالب سه نرخ مذکور بیمه شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با بیان اینکه امکان اتصال بیمه دانشجویی پس از تحصیل به بیمه اشتغال وجود دارد، عنوان کرد: گیلان تا سال ۹۹ تنها ۵۰۰ دانشجویی بیمه شده داشت که تا پایان خرداد امسال به ۱۷۰۰ نفر رسیده است