کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در سیاهکل
کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در سیاهکل

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از کامیون وی خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی توسط سودجویان می‌تواند جدا از نابودی مراتع و جنگل‌ها به بحران زیست محیطی نیز بدل شود، […]

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از کامیون وی خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با بیان اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی توسط سودجویان می‌تواند جدا از نابودی مراتع و جنگل‌ها به بحران زیست محیطی نیز بدل شود، اظهار کرد: پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی در اتوبان “سیاهکل – سنگر” به یک دستگاه کامیون حین تردد در این محور مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ “حسین امیدخواه” از کشف ۸ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی این خودرو خبر داد و بیان کرد: در این راستا متهم ۳۹ ساله به مرجع قضائی معرفی و کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند