سخنگوی علوم پزشکی گیلان خبر داد: بستری ۲۱۰ بیمار کرونایی در گیلان/ افزایش شهرهای زرد
سخنگوی علوم پزشکی گیلان خبر داد: بستری ۲۱۰ بیمار کرونایی در گیلان/ افزایش شهرهای زرد

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، مجموع بستری های کرونایی گیلان را ۲۱۰ نفر دانست و افزود: اگرچه روند بیماری نزولی است اما همچنان ۴۱ بیمار در بخش آی.سی.یو بستری هستند و ۳۲ بیمار بدحال داریم. به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر فردین مهرابیان در گفت وگویی ، از بستری شدن ۳۸ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان […]

سخنگوی علوم پزشکی گیلان، مجموع بستری های کرونایی گیلان را ۲۱۰ نفر دانست و افزود: اگرچه روند بیماری نزولی است اما همچنان ۴۱ بیمار در بخش آی.سی.یو بستری هستند و ۳۲ بیمار بدحال داریم.

به گزارش لاهیج دیلم ، دکتر فردین مهرابیان در گفت وگویی ، از بستری شدن ۳۸ بیمار جدید کرونایی در استان گیلان طی شبانه روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: طی این مدت ۴۴ بیمار کرونایی نیز مرخص شدند.

وی مجموع بستری های کرونایی گیلان را ۲۱۰ نفر دانست و افزود: اگرچه روند بیماری نزولی است اما همچنان ۴۱ بیمار در بخش آی.سی.یو بستری هستند و ۳۲ بیمار بدحال داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها شهرستان رودسر را در وضعیت قرمز دانست و عنوان کرد: شهرستان آبی نداریم.

مهرابیان، شهرستان های آستارا، رودبار، شفت، لاهیجان و ماسال را نارنجی دانست و متذکر شد: ۱۱ شهرستان املش، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، خمام، رضوانشهر، تالش، صومعه سرا، سیاهکل، فومن و لنگرود نیز زرد هستند که نسبت به هفته گذشته افزایش داشته است.

وی ۶۴ درصد بستری های کرونایی گیلان را بستری در بیمارستان های رشت دانست و گفت: تزریق دزهای سوم و یادآور واکسن کرونا همچنان در دستور کار است