نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
فرمانده انتظامی لنگرود گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با حضور و اقدام به موقع مردی ۴۳ ساله را که قصد داشت با پریدن از بالای ساختمان ۴ طبقه خودکشی کند، نجات دادند....

به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ شریف رحیمی گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه مردی میانسال به قصد خودکشی به بالکن طبقه چهارم یک ساختمان در مسکن مهر رفته بود، ماموران کلانتری ۱۱ به سرعت به محل مورد نظر اعزام شد.

وی با اشاره به حضور به موقع پلیس، عوامل اوژانس و آتش نشانی در محل مورد نظر، افزود: پس از تلاش‌های ماموران انتظامی برای دعوت به آرامش این مرد ۴۳ ساله که حالت روحی و روانی خوبی نداشت، وی را از اقدام به خودکشی منصرف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: این مرد انگیزه خود را از این کار مشکلات شخصی عنوان کرد.

سرهنگ شریف رحیمی با بیان اینکه ریشه‌یابی مشکلات شخصی، اختلافات خانوادگی و مشکلات روحی روانی به بهره‌گیری از روش‌های علمی و استفاده از کمک‌های روانشناسان مجرب نیاز دارد، افزود: شهروندان می‌توانند برای دریافت هرگونه مشاوره در خصوص رفع مشکلات شخصی خود به مشاوران انتظامی مستقر در کلانتری‌ها یا مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده در این مراکز بهره‌مند شوند.

  • نویسنده : مهرناز جوانمرد
  • منبع خبر : صدا و سیما