گازرسانی به ۱۵۸ روستا تا پایان سال در گیلان
گازرسانی به ۱۵۸ روستا تا پایان سال در گیلان
مدیرعامل شرکت گاز گیلان از گازرسانی ۱۵۸ روستای استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فرهنگ مدیریت مصرف با کمک خبرنگاران نهادینه سازی می‌شود....

به گزارش لاهیج دیلم، عیسی جمال نیکویی دیروز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان با تقدیر از زحمات این قشر تأثیرگذار اظهار کرد: خبرنگاران با اطلاع رسانی به موقع نقش پر رنگی در کاهش مصرف انرژی ایفا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به کاهش مصرف انرژی در این استان بیان کرد: مصرف گاز ۸۱۰ هزار مشترک گیلانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

جمال نیکویی از پرداخت هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال پاداش صرفه جویی به گیلانی‌ها خبر داد و اضافه کرد: مشترکان گیلانی ۱۸۱ میلیون مترمکعب در مصرف گاز صرفه جویی کردند.

وی با اشاره به جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه در نهادینه سازی فرهنگ عمومی افزود: فرهنگ مدیریت مصرف با کمک خبرنگاران نهادینه سازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با تاکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های گازرسانی بیان کرد: وضعیت گازرسانی گیلان مناسب است و طی سال گذشته در تحقق اهداف محوله خوب عمل شده و ۹۷ درصد از بودجه تخصیصی جذب شده است.

جمال نیکویی با بیان اینکه ۹۷.۴ درصد از روستاهای گیلان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: در ۱۸ ماه اخیر عملیات گازرسانی به ۱۵۸ روستا آغاز شده که تاکنون عملیات گازرسانی به تعدادی از این روستاها خاتمه یافته و تعداد دیگری از روستاها نیز طی هفته دولت اتمام می‌یابد و تا پایان سال نیز همه این روستاها از گاز طبیعی برخوردار خواهند شد

  • نویسنده : مهرناز جوانمرد