آخرین وضعیت کرونا در گیلان؛ وضعیت کرونای املش و رودسر به زرد و نارنجی تغییر کرد
آخرین وضعیت کرونا در گیلان؛ وضعیت کرونای املش و رودسر به زرد و نارنجی تغییر کرد

وضعیت کرونای شهرستان املش از آبی به زرد تغییر کرد و شهرستان رودسر هم به وضعیت نارنجی برگشت. به گزارش لاهیج دیلم ، حسن رخ شاد، مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: بر اثر بی توجهی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی وضعیت کرونایی این استان شکننده شده است. او با بیان اینکه وضعیت کرونای شهرستان املش از آبی […]

وضعیت کرونای شهرستان املش از آبی به زرد تغییر کرد و شهرستان رودسر هم به وضعیت نارنجی برگشت.

به گزارش لاهیج دیلم ، حسن رخ شاد، مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: بر اثر بی توجهی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی وضعیت کرونایی این استان شکننده شده است.

او با بیان اینکه وضعیت کرونای شهرستان املش از آبی به زرد تغییر کرده است، افزود: وضعیت کرونای شهرستان رودسر نیز به وضعیت نارنجی برگشت.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان روز شنبه ۷ فروردین ماه اعلام کرد: ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان گیلان شناسایی و بستری شدند.

رخ شاد تصریح کرد: در حال حاضر ۳۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که حال ۷۱ نفر از آنها وخیم است.

او با اشاره به تعطیلات نوروزی از شهروندان خواست: برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و از سفر‌های غیرضروری به این استان پرهیز کنند