آرد احتکاری در توقیف پلیس سیاهکل/ فروش آرد یارانه‌ای به صورت آزاد
آرد احتکاری در توقیف پلیس سیاهکل/ فروش آرد یارانه‌ای به صورت آزاد

فرمانده انتظامی سیاهکل با بیان اینکه ۲ تن آرد احتکار شده در بازرسی از انبار یک نانوایی در این شهرستان کشف شد گفت: متصدی این مغازه ضمن تعطیلی واحد صنفی خود آردهای یارانه‌ای را به صورت آزاد می‌فروخت. به گزارش لاهیج دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با اشاره به اینکه احتکار کالا و عدم […]

فرمانده انتظامی سیاهکل با بیان اینکه ۲ تن آرد احتکار شده در بازرسی از انبار یک نانوایی در این شهرستان کشف شد گفت: متصدی این مغازه ضمن تعطیلی واحد صنفی خود آردهای یارانه‌ای را به صورت آزاد می‌فروخت.

به گزارش لاهیج دیلم ، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل با اشاره به اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: اقدامات قاطع پلیس در راستای مقابله با احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به دریافت خبری مبنی بر اینکه متصدی یک باب نانوایی ضمن احتکار آرد و خودداری از پخت نان و مغازه خود را تعطیل کرده و اقدام به فروش آرد یارانه‌ای به صورت آزاد می‌کند، افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ “حسین امیدخواه” از کشف ۲ تن آرد در بازرسی از انبار این واحد صنفی خبر داد و با بیان اینکه متصدی ۶۵ ساله این مغازه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش آرد‌های کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان بیان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم می‌توانند در صورت اطلاع از موارد مشابه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند