آغاز چهارمین مرحله آبگذاری شالیزارهای مناطق شرق گیلان
آغاز چهارمین مرحله آبگذاری شالیزارهای مناطق شرق گیلان

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان از آغاز چهارمین مرحله آبگذاری کانال راست سد سنگر برای اراضی شالیزاری مناطق شرق استان از امروز خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ،مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آبگذاری اراضی شالیزاری مناطق شرق استان گیلان، اظهار […]

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان از آغاز چهارمین مرحله آبگذاری کانال راست سد سنگر برای اراضی شالیزاری مناطق شرق استان از امروز خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ،مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آبگذاری اراضی شالیزاری مناطق شرق استان گیلان، اظهار کرد: براساس برنامه تدوین شده استانی چهارمین مرحله آبگذاری کانال راست سنگر(اراضی شالیزارهای مناطق شرق استان) از صبح امروز یکشنبه، ۲۲ خرداد به مدت هشت روز آغاز شد.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: آب کانال چپ سد سنگر نیز(مربوط به اراضی شالیزارها مناطق مرکزی استان) پس از هشت روز آبگذاری، از امروز به مدت چهار روز قطع شد.

وی یادآور شد: با توجه به دبی جریانی رودخانه سفیدرود و کانال های آبیاری، شهروندان گرامی به جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارات جانی و مالی احتمالی، از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه سفیدرود و کانال‌های آبیاری و تاسیسات آبی جدا خودداری کنند