آقای نیکفر ؛ تهمت زدن به افراد ، شایسته ی جایگاه نمایندگی مجلس نیست !
آقای نیکفر ؛ تهمت زدن به افراد ، شایسته ی جایگاه نمایندگی مجلس نیست !

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از گیل و دیلم، دکتر ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، طی اظهاراتی مبنی بر تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : شایعه انتصاب یک پزشک متخصص و شائبه‌دار به‌عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان قوت گرفته است. وی در […]

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از گیل و دیلم، دکتر ذبیح نیکفر لیالستانی نماینده مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ، طی اظهاراتی مبنی بر تغییر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت :

شایعه انتصاب یک پزشک متخصص و شائبه‌دار به‌عنوان ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان قوت گرفته است.

وی در بخش دیگری عنوان داشت : حوزه سلامت، آموزش، درمان و پژوهش در گیلان بسیار حساس است و در صورت وقوع این فاجعه باید رخت عزا پوشید و فاتحه حوزه سلامت را قرائت کرد

این نماینده مجلس که علنا ابراز ناراحتی خود را از برکناری یوسف زاده چابک ، از هم فکران خود بیان نموده در قسمتی دیگری از مصاحبه ی خبری خود افزود :
برای تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نظر می‌رسد وزارت بهداشت گزینه‌هایی را مدنظر دارد که پرونده تخلفات آن‌ها بسیار سنگین است و قابل‌چشم‌پوشی نیست.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس دهم با اذعان به اینکه متأسفانه برخی در نبود استاندار در حال سوءاستفاده و دنبال به ریاست رساندن افراد مشکل‌دار در کرسی‌های حساس و حیاتی هستند، گفت: از‌ نماینده محترم ولی‌فقیه در استان گیلان به جدیت می‌خواهیم تا مانع از انتصابات عجیب در کرسی‌های مدیریتی استان شوند.

این نماینده مجلس که در حال حاضر عضو کمیسیون بهداشت ، درمان نیز هست ، علی رغم موافقت اکثر اعضاء مجمع نمایندگان استان در خصوص تغییر یوسف زاده چابک که شادمانی بسیاری از مجموعه نظام پزشکی را به همراه داشته ، با اظهارات تاسف برانگیز خود ، دیگر نماینده گیلانی عضو کمیسیون بهداشت را به واکنش وا داشت ! .

ای کاش ذبیح نیکفر لیالستانی به عنوان نماینده ای که در جریان انتخابات مجلس دهم ، به عنوان فردی مقید ، متدین و انقلابی در اذهان عمومی معرفی شد به واسطه مخالفت با گزینه ی مطرح شده ، لااقل شخصیت حقیقی افراد را با بیان عباراتی همچون ” افراد مشکل دار ” و “پزشک شائبه دار ” نشانه نمی رفت . !
چرا که قانون، مرجع رسیدگی تعیین صلاحیت افراد برای تصدی جایگاه های مهم اینچنینی را مشخص و معین کرده است .
آقای نیکفر ؛ تهمت زدن به افراد ، شایسته ی جایگاه نمایندگی مجلس نیست !