آمادگی ناوگان حمل و نقل گیلان برای بازگرداندن زائران اربعین
آمادگی ناوگان حمل و نقل گیلان برای بازگرداندن زائران اربعین

سرپرست اداره کل راهداری گیلان گفت: ۴۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین حسینی به مناطق مرزی اعزام شده است. به گزارش لاهیج دیلم ،غلامعلی نیک فهم گفت: ۵ هزار و ۷۷۶ زائر گیلانی اربعین حسینی با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز‌های عراق اعزام شده اند. او با بیان اینکه ناوگان حمل و […]

سرپرست اداره کل راهداری گیلان گفت: ۴۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین حسینی به مناطق مرزی اعزام شده است.

به گزارش لاهیج دیلم ،غلامعلی نیک فهم گفت: ۵ هزار و ۷۷۶ زائر گیلانی اربعین حسینی با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز‌های عراق اعزام شده اند.

او با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرز‌ها است، افزود: ۴۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران گیلانی اعزام شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان تأکید کرد: زائران هنگام بازگشت به کشور مرز ورودی مدنظر خود را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع دهند تا ناوگان حمل و نقل به همان مرز اعزام شود.

آقای نیک فهم تصریح کرد: در صورت کمبود وسیله نقلیه برای بازگشت زائران گیلانی اربعین حسینی، از ناوگان ادارات و سایر دستگاه‌های گیلان و استان‌های همجوار استفاده خواهد شد.

بر اساس تقویم رسمی ایران، شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ هجری شمسی مصادف با «اربعین حسینی»؛ چهلمین روز پس از شهادت امام حسین (ع) و تعطیل است