اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه طرح هادی روستایی در گیلان
اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه طرح هادی روستایی در گیلان
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اجرای یک‌هزار و ۱۶۰ پروژه طرح هادی روستایی در گیلان گفت: بیش از ۶۵۰ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در ۲ سال اخیر اجرا شده که بخش عمده آن پروژه‌های آسفالتی بوده است.....

به گزارش لاهیج دیلم ، حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ظهر امروز در همایش افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات این اداره‌کل با اشاره به اجرای یک‌هزار و ۱۶۰ پروژه طرح هادی روستایی در گیلان اظهار کرد: بیش از ۶۵۰ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار حدود ۹۰۰ میلیارد تومان در ۲ سال اخیر اجرا شده که بخش عمده آن پروژه‌های آسفالتی بوده است.

وی با بیان اینکه بازنگری در طرح هادی یکی از درخواست‌های مردم مناطق روستایی از بنیاد مسکن بوده است، افزود: در ۲سال گذشته ۵۳۹ روستا با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال بازنگری طرح هادی شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه بنیاد مسکن در تلاش برای صدور بیش از یک‌هزار جلد سند روستایی و شهری در گیلان است، افزود: در این مدت ۲۰ هزار جلد سند شهری و روستایی صادر شده و با اقداماتی که صورت گرفته در آینده نزدیک ۱۵۲۰ جلد سند در گیلان واگذار می‌شود.

دائمی با اشاره به اقدامات خوب در اجرای ماده ۴ در گیلان افزود: در راستای این اجرای این ماده ۱۶۸۲ هکتار از اراضی ملی بین بنیاد مسکن و منابع طبیعی تغییر و تحول صورت گرفته است.

وی از رشد ۶ درصدی شاخص مقام سازی روستایی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: شاخص مقاوم سازی مسکن روستایی در ۱۴۰۰، ۵۳ درصد بوده که این شاخص به ۵۹ درصد در سال جاری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه حساب ۱۰۰ حضرت امام نقش مهمی در کاهش محرومیت‌زدایی در کشور دارد، گفت: یکی از اهداف افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام محرومیت‌زدایی بوده و در همین راستا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

دائمی با اشاره به رشد چشمگیر حساب ۱۰۰ حضرت امام در گیلان در طی ۲ سال گذشته افزود: در سالیان گذشته حساب ۱۰۰ حضرت امام در گیلان دارای وضعیت خوبی نبوده است ولی در ۲ سال گذشته با اقدامات صورت گرفته رشد چشم گیری داشته است.

وی با ابراز خرسندی از کمک خیرین و مردم گیلان به حساب ۱۰۰ حضرت امام در گیلان بیان کرد: مردم همواره در کار خیر و نیکو پیش قدم بوده و در سال گذشته پنج و نیم میلیارد تومان توسط مردم و سه میلیارد تومان توسط خیرین به این حساب کمک شده است که این روند ادامه‌دار خواهد بود.
پایان پیام/

  • نویسنده : حمید غمخوار