اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه گاز در گیلان
اجرای بیش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه گاز در گیلان

با برنامه ریزی‌های به عمل آمده شرکت گاز گیلان در سال ۱۴۰۰ موفق به اجرای ۳۰۴ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان شده است. به گزارش لاهیج دیلم ،مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با تحقق این مهم، مجموع طول خطوط گاز در استان به ۲۱ هزار و ۶۵۵ کیلومتر افزایش یافته است. به گفته […]

با برنامه ریزی‌های به عمل آمده شرکت گاز گیلان در سال ۱۴۰۰ موفق به اجرای ۳۰۴ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان شده است.

به گزارش لاهیج دیلم ،مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: با تحقق این مهم، مجموع طول خطوط گاز در استان به ۲۱ هزار و ۶۵۵ کیلومتر افزایش یافته است.

به گفته عیسی جمال نیکویی، ۸۴ درصد از مجموع عملیات شبکه گذاری گاز در سال ۱۴۰۰ متعلق به مناطق روستایی گیلان است که نشان از توجه ویژه شرکت گاز به موضوع محرومیت زدایی و برخورداری همه گیلانیان از نعمت گاز طبیعی دارد.

علاوه بر شرکت گاز، همه مصرف کنندگان گاز طبیعی به ویژه مشترکین جدید باید با رعایت نکات ایمنی گاز به افزایش ضریب ایمنی تاسیسات گاز کمک کنند.

۱۳ هزار و ۶۷۸ انشعاب گاز در سال نصب شده و این میزان نسبت به سال پیش از آن ۶ درصد رشد داشته است و با تحقق این مهم مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از ۶۲۱ هزار عدد افزایش یافته است.

این شرکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با برنامه ریزی مناسب و ادامه روند گازرسانی به مناطق مختلف استان، تلاش می‌کند تا زمینه رونق کسب و کار‌های محلی و به تبع آن مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها را فراهم نماید