اختصاص ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به گیلان
اختصاص ۳۱۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی به گیلان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری گیلان از اختصاص ۳۱۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتعال روستایی به استان خبر داد و اظهار کرد: از این مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به شهرستان رودسر تخصیص یافته است. به گزارش لاهیج دیلم، آرش فرزام صفت امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که در در سالن اجتماعات […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری گیلان از اختصاص ۳۱۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتعال روستایی به استان خبر داد و اظهار کرد: از این مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به شهرستان رودسر تخصیص یافته است.

به گزارش لاهیج دیلم، آرش فرزام صفت امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان که در در سالن اجتماعات فرمانداری رودسر برگزارشد، از اختصاص ۳۱۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتعال روستایی به استان خبر داد و اظهار کرد: از این مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به شهرستان رورسر تخصیص یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری گیلان افزود: در جلسه کارگروه موانع تولید استان دو مصوبه جدید شامل بخشش جرائم تامین اجتماعی و بخشش جرائم مالیاتی برای واحدهای تولیدی شهرستان‌های استان گیلان داریم که لازم الاجراست و مدت زمان آن محدود است.

فرزام صفت تصریح کرد: در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در جهت رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است و۳۰۰ واحد غیرفعال با فعالیت زیر ۳۰ درصد با تسهیلات مذکور مجدد به چرخه تولید بازگردانده شده‌اند.

در ادامه اسداله عباسی، نماینده مردم رورسر واملش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال به نامه “رونق تولید” توسط مقام معطم رهبری، گفت: تلاش مضاعف همه بانک‌ها دستگاهای استانی و شهرستانی را می‌طلبد که در راستای رونق تولید اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: دولت و مجلس مصمم هستند تا در سال رونق تولید چرخه تولیدات و اقتصاد کشور تسریع یابد در این راستا نیاز داریم تا مدیران فعالیت‌های جدی داشته باشند و از حواشی دوری کنند.

عباسی گفت: اگر مدیری در جهت رونق تولید و اشتعالزایی چوب لای چرخ بگذارد با وی برخورد خواهد شد لذا مدیران بانک‌ها هم بدانند نسبت به پرداخت تسهیلات در رونق تولید تلاش و جدیت بیشتری از خود نشان دهند؛ توسعه شهرک‌های صنعتی در شهرهای رودسر کلاچای چابکسر و رحیم‌آباد باید در دستورکار شرکت‌های شهرک‌های صنعتی قرار گیرد.

در ادامه حسین اسماعیل‌پور، فرماندار رودسر در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان رودسر، از مدیران عامل بانک‌های استان خواست تا نسبت به پرداخت تسهیلات ملاحظات ویژه‌ای داشته باشند تا چرخه اقتصادی شهرستان شکوفا شود