ارسال کمک های مردمی گیلانیان به سیل زدگان کرمان
ارسال کمک های مردمی گیلانیان به سیل زدگان کرمان

کمک های مردمی گیلانیان توسط ۲ دستگاه کامیون به مناطق سیل‌ زده استان کرمان ارسال شد. به گزارش لاهیج دیلم ،فرمانده سپاه قدس گیلان عصر چهارشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دو دستگاه کامیون حامل کمک‌های مردمی گیلانیان به ارزش یک میلیارد ریال به مناطق سیل‌ زده استان کرمان ارسال شد. سردار محمد […]

کمک های مردمی گیلانیان توسط ۲ دستگاه کامیون به مناطق سیل‌ زده استان کرمان ارسال شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،فرمانده سپاه قدس گیلان عصر چهارشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دو دستگاه کامیون حامل کمک‌های مردمی گیلانیان به ارزش یک میلیارد ریال به مناطق سیل‌ زده استان کرمان ارسال شد.

سردار محمد عبدالله‌ پور افزود: با توجه به وقوع سیل در مناطق جنوب شرقی کشور به ویژه استان کرمان ، مردم گیلان نشان دادند که همواره در سخت‌ ترین شرایط نیز در کنار مردم کشور هستند و کمک های این خطه به کرمان ارسال شد.

وی ادامه داد: این محموله به ارزش یک میلیارد ریال شامل یکهزار و ۱۰۰ کیلوگرم برنج، یکهزار و ۳۰۰ بسته آب معدنی، مواد خوراکی و پوشاک  در مدت ۴۸ ساعت توسط پایگاه‌های بسیج جمع‌ آوری شده است .

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا در گیلان، مردم این استان هنگام اطلاع از وقوع سیل در استان کرمان، به کمک هموطنان خود شتافتند و مردم این استان همواره ثابت کردند که شرایط بحرانی را به بهترین نحو ممکن مدیریت می‌کنند.

عبدالله پور خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز در گیلان بیش از ۳۰۰ کارگاه مردمی بدون هیچ هزینه‌ای در حال تولید البسه محافظتی مانند گان و ماسک هستند که هزینه تامین مواد اولیه آن توسط خیران تامین می‌شود تا نیازهای این بخش برای مبارزه با کرونا در گیلان تا حدی برطرف شود