اسب وونی تالش رکوردار سرعت وزش باد در شبانه روز گذشته
اسب وونی تالش رکوردار سرعت وزش باد در شبانه روز گذشته

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در روز گذشته اسب وونی تالش با ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت رکوردار سرعت وزش باد در استان بود، گفت: هوای گیلان در روزهای ابتدایی هفته جاری پایدار است. به گزارش لاهیج دیلم ، محمد دادرس در گفتگویی، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی برای استان گیلان […]

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در روز گذشته اسب وونی تالش با ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت رکوردار سرعت وزش باد در استان بود، گفت: هوای گیلان در روزهای ابتدایی هفته جاری پایدار است.

به گزارش لاهیج دیلم ، محمد دادرس در گفتگویی، با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی برای استان گیلان در روزهای گذشته، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته وزش شدید و خیلی شدید باد گرم در سطح استان را شاهد بودیم و این موضوع حتی در مناطق جلگه‌ای نیز مشهود بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: میزان سرعت وزش باد در شهرستان تالش به ویژه منطقه اسب وونی ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت بود که رکورددار سرعت باد در استان است.

وی با بیان اینکه دمای هوا در برخی نقاط استان برای این موقع از سال افزایش قابل توجه داشته است، تصریح کرد: دمای هوای رودسر در روز جمعه ۲۶ درجه سانتی گراد گزارش شده است.

دادرس با اشاره به فروکش کردن سرعت وزش باد طی ساعات آینده در گیلان، بیان کرد: وزش باد همچنان برای ارتفاعات استان پیش بینی شده که تا ساعات پیش رو وضعیت جوی این مناطق نیز به حالت عادی بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه شرایط جوی استان در روزهای شنبه و یکشنبه آرام و غالباً صاف و نیمه ابری است، افزود: موج ضعیفی روز دوشنبه از منطقه ما عبور می‌کند که همراه با وزش باد خواهد بود