استاندار گیلان: حمایت از بخش‌خصوصی رویکرد مهم دولت است
استاندار گیلان: حمایت از بخش‌خصوصی رویکرد مهم دولت است

استاندار گیلان گفت: حمایت از بخش خصوصی رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است و باید در حوزه اقتصادی از مشارکت بیشتر آنان بهره بگیریم. به گزارش لاهیج دیلم ، ارسلان زارع عصر پنجشنبه در مراسم احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی تولید برق و حرارت کاسپین منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: گفت: باید با حمایت از سرمایه‌گذاری های […]

استاندار گیلان گفت: حمایت از بخش خصوصی رویکرد مهم دولت تدبیر و امید است و باید در حوزه اقتصادی از مشارکت بیشتر آنان بهره بگیریم.

به گزارش لاهیج دیلم ، ارسلان زارع عصر پنجشنبه در مراسم احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی تولید برق و حرارت کاسپین منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: گفت: باید با حمایت از سرمایه‌گذاری های بخش خصوصی در راستای رونق تولید و مشارکت بیشتر آنان در اقتصاد گام برداریم.

وی با بیان اینکه باید طرح‌های مشابه در بخش انرژی در مناطق دیگر استان نیز اجرا شود افزود: وضعیت کنونی کشور پس از خروج غیرقانونی دولت آمریکا از برجام و تشدید تحریم‌های ظالمانه به گونه‌ای شده که باید برنامه‌های اقتصاد مقاومتی بیش از پیش اجرا شود.

زارع تاکید کرد: دولت تدبیر و امید بر اساس تدابیر ریاست جمهوری تلاش کرده تا از بخش خصوصی و اقتصاد داخلی با جدیت حمایت کند.

استاندار گیلان تصریح کرد: باید با اجرای طرح های تولیدی با منفعت اقتصادی و اثربخشی در توسعه استان با حمایت جدی دولت ، زمینه امیدآفرینی بیشتر در همه اقشار جامعه خصوصا فعالان اقتصادی فراهم شود تا شاهد رونق مضاعف باشیم.

زارع خاطرنشان کرد: احداث نیروگاه ۲۵ مگاواتی کاسپین به دلیل ارزش و جایگاه قابل ملاحظه در امر توسعه، موجب آزاد شدن ظرفیت این میزان تولید انرژی از ایستگاه فوق در توزیع برق استان شده و همچنین مولفه ای تاثیر گذار در اصول پدافند غیر عامل خصوصا منطقه آزاد انزلی تلقی می شود.

به گزارش لاهیج دیلم، با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و استاندار گیلان ۵۳ پروژه عمران شهری و روستایی و اقتصادی و گردشگری و طرح های اشتغالزایی با سرمایه گذاری سه هزار ۵۰۰ میلیارد ریالی و اشتغالزایی مستقیم برای ۸۹۱ نفر در منطقه آزاد انزلی افتتاح شد