استقبال بی نظیر مردم گیلان از فیلم‌های جشنواره فجر
استقبال بی نظیر مردم گیلان از فیلم‌های جشنواره فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اکران ۱۷ فیلم در جشنواره فیلم فجر گیلان گفت: ۷ هزار و ۶۴۰ نفر در گیلان به تماشای فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر نشستند. به گزارش لاهیج دیلم ،رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پایان اکران هم زمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اکران ۱۷ فیلم در جشنواره فیلم فجر گیلان گفت: ۷ هزار و ۶۴۰ نفر در گیلان به تماشای فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر نشستند.

به گزارش لاهیج دیلم ،رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به پایان اکران هم زمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان گفت: این جشنواره امسال در دو مکان تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت با اکران ۱۷ فیلم برگزار شد.

در هشت روز برگزاری این جشنواره فیلم‌ها در ۴۸ سانس به نمایش گذاشته شدند که ۷ هزار و ۶۴۰ گیلانی به تماشای فیلم‌ها بر پرده نقره‌ای سینما نشستند.

فیلم‌های (مرد بازنده) و (ملاقات خصوصی) با یک هزار و ۱۸۹ مخاطب، بیشترین تماشاگر را به خود اختصاص دادند.

امسال شاهد استقبال چشمگیر گیلانیان از جشنواره فیلم فجر بودیم و مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل اکران، به تماشای فیلم‌ها نشستند.

آیین اختتامیه اکران هم‌زمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در رشت با اکران ویژه فیلم (موقعیت مهدی) امروز ساعت ۱۸:۳۰ در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود