افتتاح خانه هلال مطبوعات و رسانه در گیلان
افتتاح خانه هلال مطبوعات و رسانه در گیلان

خانه هلال مطبوعات و رسانه در محل خانه مطبوعات استان گیلان افتتاح شد. به گزارش لاهیج دیلم ، سیاوش غلامی، مدیرعامل هلال احمر استان گیلان با اشاره به افتتاح خانه هلال مطبوعات و رسانه در این استان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از جنس امدادگران هلال احمر هستند، زیرا در حوادث و اتفاقات جان خود را به خطر می اندازند […]

خانه هلال مطبوعات و رسانه در محل خانه مطبوعات استان گیلان افتتاح شد.

به گزارش لاهیج دیلم ، سیاوش غلامی، مدیرعامل هلال احمر استان گیلان با اشاره به افتتاح خانه هلال مطبوعات و رسانه در این استان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از جنس امدادگران هلال احمر هستند، زیرا در حوادث و اتفاقات جان خود را به خطر می اندازند تا آگاهی را به جامعه هدیه کنند.

او اعتماد مردمی را سرمایه هلال احمر دانست و افزود: این جمعیت متعلق به آحاد مردم است و امدادگران صرف نظر از هرگونه نگرش و براساس آموزه های دینی، کمک رسانی را سرلوحه خود قرار داده اند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به نقش خانه های هلال اظهار داشت: خانه‌های هلال با هدف توانمندسازی جامعه و مکانی برای گسترش آموزش‌های امدادی و نفوذ میان مردم و نیز پاسخگویی در زمان حوادث و بلایا راه‌اندازی شده‌اند.

غلامی تصریح کرد: همچنین توانمندسازی اعضاء در محلات شهری و روستایی در حوزه‌های دانش، نگرش و مهارت از سیاست‌های جمعیت هلال‌احمر در قالب طرح تشکیل و راه‌اندازی خانه‌های هلال است.

خانه هلال مطبوعات و رسانه با هدف تعامل بیشتر اصحاب رسانه با جمعیت هلال احمر گیلان روز گذشته در محل خانه مطبوعات گیلان افتتاح شد