افزایش دمای هوای گیلان تا اواخر وقت امروز
افزایش دمای هوای گیلان تا اواخر وقت امروز

دمای هوای گیلان تا اواخر وقت امروز افزایش می‌یابد ولی از اواخر وقت با نفوذ توده هوای خنک و ناپایدار، شرایط برای کاهش دما فراهم می‌شود. به گزارش لاهیج دیلم، مازیار غلامی، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار هواشناسی گیلان گفت: برای امروز هوای پایدار و افزایش نسبی دما برای استان پیش بینی می شود ولی از اواخر وقت با نفوذ توده […]

دمای هوای گیلان تا اواخر وقت امروز افزایش می‌یابد ولی از اواخر وقت با نفوذ توده هوای خنک و ناپایدار، شرایط برای کاهش دما فراهم می‌شود.

به گزارش لاهیج دیلم، مازیار غلامی، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار هواشناسی گیلان گفت: برای امروز هوای پایدار و افزایش نسبی دما برای استان پیش بینی می شود ولی از اواخر وقت با نفوذ توده هوای خنک و ناپایدار و شمالی شدن جریانات، شرایط برای افزایش ابر، روند کاهش دما، بارندگی و وزش باد بویژه عصر و شب فردا فراهم می شود و این شرایط به تناوب تا اواسط هفته آینده تداوم دارد.

او آسمان امروز گیلان را صاف تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما، عصر و شب افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار هواشناسی گیلان افزود: کمینه دمای امروز برای رشت ۲۰ درجه و برای جیرنده و دیلمان ۱۲ درجه سلسیوس است