افزایش ۶۱ درصدی ورود به گیلان طی دو روز گذشته
افزایش ۶۱ درصدی ورود به گیلان طی دو روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره تردد بالغ بر ۲۲۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، اضافه کرد: شاهد ۶۱ درصد افزایش در ورود به استان و ۳۵ درصد افزایش در خروج از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم. به گزارش لاهیج دیلم […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره تردد بالغ بر ۲۲۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، اضافه کرد: شاهد ۶۱ درصد افزایش در ورود به استان و ۳۵ درصد افزایش در خروج از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از ایسنا؛ فریبرز مرادی با اشاره به آخرین وضعیت تردد روزانه خودرو در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۳ هزار و ۵۳۵ وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور ۴۷ هزار و ۶۴۰ وسیله نقلیه از استان گیلان خارج شده است، افزود: بیشترین میزان ورودی استان ار طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۳۷ هزار و ۶۷۷ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۲۲ هزار و ۵۲۸ وسیله نقلیه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان خروجی از استان را نیز از طریق محور چابکسر – رامسر با تعداد ۱۸ هزار و ۹۰۲ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته ساعات اوج تردد در کل محورهای استان بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات چهار الی پنج صبح بوده است.

مرادی، با بیان اینکه سرعت متوسط وسائل نقلیه در محورهای استان گیلان ۶۹ کیلومتر در ساعت است، گفت: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار استان طی مدت مذکور محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد ساعتی ۲۰۱۲ وسیله نقلیه و پس از آن محور آزادراه قزوین – رشت با متوسط تردد ساعتی ۲۰۰۳ وسیله نقلیه پرترددترین محورهای استان بودند.

وی با اشاره به آمار ورودی و خروجی استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، اضافه کرد: از ۲۵ لغایت ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ شاهد ۶۱ درصد افزایش در ورود به استان و ۳۵ درصد افزایش در خروج از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۱۳۱ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه به استان و خروج ۹۰ هزار و ۵۶۶ وسیله نقلیه از استان در طرح نوروزی خبر داد و گفت: در مجموع شاهد تردد ۲۲۲ هزار و ۲۴۵ وسیله نقلیه در محورهای گیلان بودیم