انتصاب سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان/ برکناری مریم بخشی
انتصاب سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان گیلان/ برکناری مریم بخشی

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از گیل خبر طی حکمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشور، جهانبخش آرمان به سمت سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد. در بخشی از این حکم آمده است نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و به بنا به پیشنهاد معاونت امور حقوقی مجلس و […]

به گزارش لاهیج دیلم به نقل از گیل خبر طی حکمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان کشور، جهانبخش آرمان به سمت سرپرستی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است نظر به تعهد و تخصص جنابعالی و به بنا به پیشنهاد معاونت امور حقوقی مجلس و استان ها به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب می شوید.

سرهنگ جهانبخش آرمان متولد ۱۳۵۴ در جوکندان تالش از داوران بازنشسته فدراسیون فوتبال ایران است که در سال ۱۳۸۵ درجه ملی خود را گرفت و در سال ۹۴ بازنشسته شد. او بعد از آن به سپاه پاسداران رفت و جانشین فرماندهی سپاه رضوانشهر، فرماندهی سپاه آستارا و صومعه سرا را نیز در کارنامه خود دارد.

از دیگر سوابق وی سابقه۱۷ ساله در لیگ های مختلف فوتبال ایران ،سابقه ۵ساله قضاوت در لیگ برتر فوتبال ایران،ناظر داوری و کمیته انضباطی در لیگ آزادگان و لیگ برتر ایران،تاسیس و مدیر عاملی باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت را میتوان نام برد.

گفتنی است مراسم تودیع و معارفه ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز دوشنبه ۱۸ بهمن در سالن المپیک برگزار می گردد