برخورد با اصناف بی توجه به دز سوم واکسیناسیون در گیلان
برخورد با اصناف بی توجه به دز سوم واکسیناسیون در گیلان

رییس اتاق اصناف گیلان گفت: با اصناف بی توجه به دز سوم واکسیناسیون در گیلان برخورد قانونی می شود. به گزارش لاهیج دیلم ، محمد شکریه در گفت و گویی با بیان اینکه در شهرستان رشت ۶۸ گشت مشترک برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف در حال فعالیت هستند اظهار کرد: چنین نظارت هایی از […]

رییس اتاق اصناف گیلان گفت: با اصناف بی توجه به دز سوم واکسیناسیون در گیلان برخورد قانونی می شود.

به گزارش لاهیج دیلم ، محمد شکریه در گفت و گویی با بیان اینکه در شهرستان رشت ۶۸ گشت مشترک برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف در حال فعالیت هستند اظهار کرد: چنین نظارت هایی از دوسال قبل هم بوده اما امسال برای این منظور هدفمند شده است که اصناف حتما دز سوم واکسن مقابله با کرونا را بزنند.

شکریه ادامه داد: اصناف در دو سال قبل بارکد را دریافت کردند که امسال دیکر کارایی ندارد و باید برای ادامه کار به سامانه ایران من مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: گیلان از استانهایی است که مردم در انجام واکسیناسیون دز سوم سرآمد بودند و بخش عمده اصناف گیلان هم یقینا برای زدن دز سوم اقدام کرده اند.

رییس اتاق اصناف گیلان گفت: در حال حاضر ۱۰ اکیپ پایش برای برخورد با کسانی که به دستورات ستاد کرونا سهل انگار هستند، تشکیل پرونده می دهند.

وی از پلمب ۳۸ واحد صنفی متخلف در رشت خبر داد و گفت: از ۲۰۰ واحد صنفی نیز تعهد گرفته شده است.

شکریه خاطر نشان کرد: ۵۲۰۰ بارزسی هدفمند بر گروه کالاهای نظیر نانوایان، رستوران داران، اغذیه فروشی ها، کیف و کفش و… نیز در حال انجام است