برگزاری مراسمات در مساجد و بقاع تا اطلاع ثانوی ممنوع است
برگزاری مراسمات در مساجد و بقاع تا اطلاع ثانوی ممنوع است

حجت السلام والمسلمین اشکوری گفت: تا اطلاع ثانوی فعالیت مساجد و بقاع که باعث ایجاد اجتماع شود ممنوع است و تخطی از این امر باعث عزل هیات امنا خواهد شد . به گزارش لاهیج دیلم ،حجت الاسلام سید حامد میر حسینی اشکوری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل ،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه […]

حجت السلام والمسلمین اشکوری گفت: تا اطلاع ثانوی فعالیت مساجد و بقاع که باعث ایجاد اجتماع شود ممنوع است و تخطی از این امر باعث عزل هیات امنا خواهد شد .

به گزارش لاهیج دیلم ،حجت الاسلام سید حامد میر حسینی اشکوری، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل ،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو ، اظهار داشت : تا امروز با همکاری و هوشمندی مردم توانستیم در مقابل بیماری کرونا بایستیم و این مهم با رشادت های بی نظیر کادر درمان شدنی نبود .

وی ضمن اشاره به تشکیل ستاد ملی مبارزه با کرونا ادامه داد : تا اطلاع ثانوی برگزاری مراسمات مذهبی در بقاع و مساجد ممنوع است و دلیل ان حفظ سلامت جامعه می باشد و بازگشایی مساجد و بقاع مشروط به نظر این ستاد می باشد .

اشکوری ضمن اشاره به اینکه متولیان و مجریان فعالیت مساجد و بقاع هیات امناها هستند ، بیان داشت : امنایی که از دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا تخطی کنند عزل خواهند شد ولی امنا می توانند از پتانسیل های مساجد و بقاع برای پخش اذان و ادعیه استفاده کنند .

میرحسینی ضمن اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و اینکه فعالیت مساجد و بقاع در این ماه منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و نظر بزرگان است ، گفت : امنا و مسئولین فرهنگی مساجد می توانند با برنامه ریزی و بهره بردن از پتانسیل شبکه های اجتماعی برنامه های مختلفی را برای ماه رمضان تدارک ببینند .

وی در پایان بیان داشت: منبع شروع به کار فعالیت مساجد ستاد ملی مبارزه با کروناست .