تدابیر پلیس گیلان در طرح زمستانی ۱۴۰۰
تدابیر پلیس گیلان در طرح زمستانی ۱۴۰۰

رئیس پلیس راه گیلان اهداف و تدابیر طرح زمستانی ۱۴۰۰ را تشریح کرد. به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به آغاز طرح زمستانی گفت: برابر تدابیر پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، طرح زمستانی از اول آذر ماه به مدت ۳ ماه در سراسر کشور و همچنین این استان آغاز خواهد شد. […]

رئیس پلیس راه گیلان اهداف و تدابیر طرح زمستانی ۱۴۰۰ را تشریح کرد.

به گزارش لاهیج دیلم ، سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به آغاز طرح زمستانی گفت: برابر تدابیر پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، طرح زمستانی از اول آذر ماه به مدت ۳ ماه در سراسر کشور و همچنین این استان آغاز خواهد شد.

او افزود: باز نگه‌داشتن معابر، ارائه خدمات سریع به مردم و مسافران در معابر برون شهری، اطلاع رسانی به موقع از طریق رسانه‌ها برای پیشگیری از حوادث احتمالی از جمله اهداف این طرح است.

رئیس پلیس راه گیلان افزایش ایمنی و انضباط ترافیکی تردد وسایل نقلیه، مدیریت بر حوادث پیش بینی نشده، کمک به مصدومان و حضور مقتدرانه نیرو‌های پلیس در کنار نیرو‌های امدادی در معابر کوهستانی و برف گیر را از جمله خدمات دیگر پلیس در طرح زمستانی دانست.

سرهنگ صفاری با تأکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی، پوشاک گرم و تغذیه کافی از رانندگان خواست ضمن محدود کردن سفر‌های خود در این فصل، قبل از حرکت، خودروی خود را بازدید و از پر بودن باک بنزین خودرو اطمینان حاصل کنند و از هرگونه شتاب زدگی هنگام رانندگی در طول مسیر جدا خودداری کنند/مرتضی پورمقدم