جدال ملوانان با سرخ پوشان در پایتخت
جدال ملوانان با سرخ پوشان در پایتخت
در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ملوان بندر انزلی فردا در ورزشگاه آزادی تهران رودروی پرسپولیس قرار خواهد گرفت....

به گزارش لاهیج دیلم ، از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس و از ساعت ۲٠ فردا تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پرسپولیس می‌رود.

ملوان این فصل تیمی قدرتمند و منسجم است که با ۳۸ امتیاز در رده پنجم جدول ایستاده و تارتار و شاگردانش می‌خواهند در رتبه‌ای تاریخی قرار بگیرند و بنابراین برای برد به میدان خواهند آمد.

در ملوان به جز تارتار چند پرسپولیسی دیگر هم حضور دارند از محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس که روی نیمکت مربیگری نشسته تا محمد عمری و میلاد سرلک که نیم فصل اول در پرسپولیس حضور داشتند و شاید انگیزه‌ای مضاعف برای این دیدار داشته باشند.

ملوان برای خودش بازی می‌کند تا بتواند وضعیت خوبی در جدول داشته باشد، اما در صورت امتیاز گرفتن از پرسپولیس هواداران استقلال و نکونام را هم خیلی خوشحال خواهند کرد.

در آن سوی میدان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران پرشمار خود چشم به هر ۳ امتیاز این بازی برای عقب نماندن از کورس قهرمانی دارد.
سرخ‌های پایتخت با اوسمار ویرا نتایج درخشانی گرفته اند و فوتبالی زیبا و تهاجمی ارائه می‌دهند و اکنون با ۴۶ امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به رقیب دیرینه خود استقلال، بیش‌تر از همیشه خود را به صدر جدول نزدیک می‌بیند و هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با برد خانگی و لغزش احتمالی استقلال مقابل آلومینیوم در اراک به صدر جدول برسند.

پرسپولیس در این دیدار سرمربی برزیلی خود را به دلیل اخراج در بازی قبل بر روی نیمکت ندارد.

بازی رفت ملوان و پرسپولیس در انزلی مساوی تمام شد و اگر نتیجه بازی رفت رقم بخورد پرسپولیس در کورس قهرمانی از استقلال دوباره عقب می‌ماند.

باید منتظر ماند و دید جمعه شب چه نتیجه‌ای در ورزشگاه آزادی رقم خواهد خورد و آیا پرسپولیس قادر خواهد بود از پَسِ ملوان قبراق و سرحال این روز‌های فوتبال ایران برآید یا این قوی سپید انزلی است که ترمز سرخ پوشان را در مسیر صدرنشینی خواهد کشید؟!

  • نویسنده : حمید غمخوار
  • منبع خبر : صدا و سیما