جریمه ۲۹ میلیارد تومانی متخلفین نرخ شالیکوبی در گیلان
جریمه ۲۹ میلیارد تومانی متخلفین نرخ شالیکوبی در گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با متمردین نرخ مصوب اعلام شده تبدیل شلتوک به برنج با جریمه ۲۹ میلیارد تومانی برخورد خواهد شد. به گزارش لاهیج دیلم ،تیمور پورحیدری گفت: طرح نظارتی شالیکوبی از تاریخ اول شهریور سال جاری شروع و تا پایان مراحل تبدیل شلتوک به برنج سفید اجرا خواهد شد. وی […]

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: با متمردین نرخ مصوب اعلام شده تبدیل شلتوک به برنج با جریمه ۲۹ میلیارد تومانی برخورد خواهد شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،تیمور پورحیدری گفت: طرح نظارتی شالیکوبی از تاریخ اول شهریور سال جاری شروع و تا پایان مراحل تبدیل شلتوک به برنج سفید اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه از آغاز طرح تاکنون ۴۵۰ شالیکوبی مورد بازرسی قرار گرفته است، افزود: طی هفته گذشته به اتفاق معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به صورت میدانی از چند واحد شالیکوبی بازرسی به عمل آمد و رعایت نرخ مصوب به مدیران آن‌ها تاکید شد.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه در حمایت از مصرف کنندگان در دو شیفت صبح و عصر بازرسان در شالیکوبی‌ها حضور می‌یابند گفت: علاوه بر این بازرسی‌های برنامه ریزی شده، سامانه پاسخگویی ۱۲۴ این اداره کل آماده دریافت گزارشات مردمی جهت برخورد با متخلفین میباشد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان، تعداد بازرسی‌های منجر به تخلف و تشکیل پرونده را ۱۲۲ فقره برشمرد و گفت: این پرونده‌ها که عمده آن گران‌فروشی بوده با ارزش بیش از ۲۹ میلیارد تومان جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شده است