خاموشي ماینرهای قاچاق در لاهیجان
خاموشي ماینرهای قاچاق در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز ديجيتال از یک مغازه در اين شهرستان خبر داد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مجموعه انتظامي با کسانی که بدون مجوز و به صورت غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال استفاده مي‌كنند، برابر قانون برخورد […]

فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز ديجيتال از یک مغازه در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مجموعه انتظامي با کسانی که بدون مجوز و به صورت غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال استفاده مي‌كنند، برابر قانون برخورد خواهد كرد.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وجود دستگاه استخراج ارز دیجیتال داخل مغازه‌ای در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لاهیجان بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان پس از هماهنگي‌ قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از اين مكان، ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف كردند.

این مقام انتظامی از معرفي متهم ۲۵ ساله اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش دستگاه‌هاي کشف شده را ۴ میلیارد ريال برآورد کردند.

سرهنگ محمدی‌نسب در پايان با بیان اینکه تاکنون تعدادی زیادی از هموطنان به دلیل نداشتن علم و دانش کافی در این حوزه با گرفتاری در دام مجرمان حرفه‌ای، سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند از مردم خواست در صورت اطلاع از موارد مشابه، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس گزارش كنند