دستگیری عامل تیراندازی در لاهیجان/ اصابت گلوله به يك نفر
دستگیری عامل تیراندازی در لاهیجان/ اصابت گلوله به يك نفر

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: یکی از طرفین درگیری به علت جراحات وارده بر اثر اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد. به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” با بیان اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در […]

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبرداد و گفت: یکی از طرفین درگیری به علت جراحات وارده بر اثر اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش لاهیج دیلم ،سرهنگ “حمید محمدی‌نسب” با بیان اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای مردم همواره در دستور كار مجموعه انتظامي قرار دارد اظهار داشت: پليس با افرادی که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی مي‌شوند، برخورد قاطع و قانوني مي‌كند.

وی افزود: در پی اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر یک مورد درگیری با سلاح گرم، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت توسط ۲ نفر اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اعلام اینکه در این حادثه یک نفر از طرفین درگیری به علت جراحات ناشی از اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، عامل این تیراندازی را شناسایی و در عملياتی غافلگیرانه او را دستگير كردند.

این مقام انتظامی از کشف یک قبضه سلاح گرم غیرمجاز و ۳ قبضه سلاح سرد از خودرو متهم خبر داد و گفت: متهم ۳۱ ساله برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به پرونده شرارت در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با تاکید بر اینکه ایجاد ناامنی، عربده‌کشی و اخلال در نظم و امنیت جامعه، خط قرمز پلیس است خاطرنشان کرد: پلیس اجازه قدرت‌نمایی به هیچ شخصی را نمی‌دهد و با اينگونه افراد با اقتدار کامل برخورد مي‌كند