دستگیری ۳۵۰ نفر از اراذل و اوباش در گیلان
دستگیری ۳۵۰ نفر از اراذل و اوباش در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۳۵۰ نفر از اراذل و اوباش طی ۱۰ ماهه نخست امسال در این استان، گفت: تشدید برخورد با این افراد در دستور کار قرار دارد. به گزارش لاهیج دیلم ، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید برخورد با اراذل و اوباش، […]

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۳۵۰ نفر از اراذل و اوباش طی ۱۰ ماهه نخست امسال در این استان، گفت: تشدید برخورد با این افراد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش لاهیج دیلم ، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تشدید برخورد با اراذل و اوباش، اظهار کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۳۵۰ نفر از اراذل و اوباش سطح یک تا سه دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه همچنین در این مدت ۸۱۴ نفر از این افراد احضار در دستور کار پلیس قرار گرفته است، افزود: پلیس ۱۴۰ نفر اراذل و اوباش نوظهور نیز شناسایی کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه اراذل و اوباش استان در غرب و شرق و مرکز، گفت: قرار است با این افراد چه در فضای مجازی و چه حقیقی به شدت برخورد شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی انجام شده و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های قضائی صورت گرفته است.

سردار ملکی با بیان اینکه خط قرمز پلیس برای کسانی است که امنیت مردم را برهم می‌زنند، افزود: مردم هم در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی و یا خشونت‌های خیابانی مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا برخورد قاطع صورت بگیرد